lördag eller??????

jooo, se på tusan, det är lördag!!!
supersoftig daaaaaaaag!

VET NI? nej, tänkte väl det. vem jag träffade på stan?!  REBECKA!!
fattar ni hur länge sedan det var? det var iallafall jättekul!!!!!!

sen efter stan så gick jag till mallan, vi kollade på språkresor, eftersom vi kanske ska fara på en=) sommarn 2009:) huuuuur kul som helst!

jag sitter här, tråkar gärnet, men MIMMI kom hem, jag saknar dig på tok för mycket, jaapp.
 


ett problem, jag lider utav besluts ångest, som igår i birsta, jag kunde inte bestämma vilken färg jag skulle köpa på klänningen, så då blev det ingen. det är ju skämmit. och när jag tog tex en kvart på mig idag när jag skulle välja schampoo på affären, det börjar bli pinsamt... hjäääälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0