magda och operation mattelektion

båda grejerna är väldigt spännade faktiskt, men jag börjar nog med att berättta om min nya vän magda.
magda är en helt normal tjej med intressen som tex att plocka blommor. hon är väldigt trevlig, och glad. jag är personlig assistent och magda, om ni vill veta mer om henne så hänvisar jag till mallans blogg, eftersom magda inte existerar in real life. bara ibland. (malin, nu måste du skriva nått om henne) -> http://malls.bloggagratis.se vi har filmat henne lite, men jag kan försöka få in nått smakprov på henne så ni får se. men det får dröja ett tag:) men håll utkik=)

Jag och frida har börjat en-plugga-på-lektionen grej, som innebär att jag ska koncentrera mig på mattematiken när vi har lektion. ma-lektion allstå. mh, du fattar säkert att jag äääälskar matte. nä, det gör jag inte. menmen, frida fick säkert nått bryt på mig idag, flera ggr, men hon gör det bra ändå. ja, jag ska göra mitt bästa. jag sitter mke heller och ritar. ni kommer från och med idag att få följa min lilla resa fram till skolavslutningen i mattedelen. aa, och jag måste bara säga att jag fick vg på mattenationella. är i chocktillstånd ännu. men somsagt, fortsätt läsa my blogg. och kommentera lite mer, det är roligt med kommentarer!

puss i nacken

Kommentarer
Postat av: magda

hej mimmmmii, de va gätterålight at vara me dej ock dåm andja tjejejna, vi fåj göra nåt nån dag!
pus

2008-05-21 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0