paus, pga av min mage?

jag vet inte om jag skrev det förut men jag har ju slutat i fotboll. eller åtminstonde tagit en paus. anledningen var framförallt den att jag har haft ont i magen ständigt i nio månader. och har på nått vis tappat suget. nej, för det är inte alls lika kul att spela längre. ont i magen i nästan ett år utan att veta varför, eller läkarna chansade ganska vilt och jag åt tabletter som skulle hjälpa mot magkatarr, en annan gång, för parasiter, och massa mer. när jag till sist åkte ner till södertälje till en sån hära, naturläkare som typ kollar i ögonen och säger problemet, blev det bättre. jag äter och dricker ca sju olika saker, varav fyra tabletter en gång om dagen. och dricker nån äcklig vätska på morgonen och kvällen. och en annan vidrig sörja en timme efter maten. det funkar iallafall. men nu väntar jag bara på att fotbollssuget ska komma. det kommer nog såsmåningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0