skolan tar slut på alla mina krafter

jaaa, exakt, jag går i nian. borde man inte leva loppan då fram tills skolavslutningen? man kan ju tycka det, men inte vi inte. vi har jättemånga inlämingsuppgifter kvar. dom är verkligen jättejobbiga. man måste ju göra dom framför datorn och det är inte alltid man orkar sätta sig framför den. men jaja, jag bara klagar. ska bättra mig på den fronten.

fem veckor! kan det var så lång tid kvar i skolan? jag har noll koll:) känner att jag inte har sånt stort behov av att veta det, men det är iallafall really nice, för jag vet att det börjar närma sig sommaren nu.
jag får sån överskottsenergi då. jag har skrivit en alldeles för lång filmanalys nu. men jag kunde inte skriva kortare. ojoj, det lät som ett typiskt sara-problem.

vad har gjort idag då? jag kom hem från skolan, med huvudvärk, wow, det var verkligen längesedan jag hade ont ihuvudet. det är ändå ett lindrigt ställe att ha ont i. för jag kan sova bort det. men jag var ju ändå tvungen att skriva det där analys-shitet. så efter att jag hade sovit i två timmar så skrev jag det.
sen åkte jag till pappa. såg på morgonsoffan OJ, vad kul det är, jag ramlar om kull av skratt, serriöst, jag har dålig humor kanske, men det kan jag leva med:)

imorgon ska jag till skolan och vi ska på nån opera på teatern, får se vad det är för nått. jag menar opera är kanske inte det som mina öron helst vill höra. det liksom skär sig och blir lite för högt för mina små ears. men jag överlever nog det. vem vet det kanske är asbra?

det känns som den här dagen har gått ganska fort, eller har jag fel? jag ska nog försöka vända tillbaka dygnet som jag har vänt helt och hållet. det blir svårt, men det går:)

hade egentligen ingenting att skriva här när jag började, men jag kände att jag fick lov att pressa fram lite fakta om min "intressanta" onsdag. så dom få läsare jag har får läsa nånting iallafall:)

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, sött:)

2008-06-19 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0