snurrrrigt värre

tror det eller ej, men tivolit är i stan! och för er som inte visste så bor jag i härnösand och det är en väldigt liten stad. därför blir vi alla väldigt glada när nåt sånt inträffar, haha, det är sjukt töntigt men sant. så nu ska jag tagga, tagga, tagga. i kväll blir det med elon, aslänge sen jag träffade henne, så det ska bli jättekul! maybe malls too:) imorgon blire en massa girls jag ska gå med malin,frida, elina, maja och dom=) jag lääängtar faktiskt. jag är ingen sån som åker mycket karuseller direkt, men jag är desto bättre på att äta sockervadd, remmar och sånt. så det ska jag göra ikväll. lotterier är också jättekul! men i sommar ska jag (enligt mig själv) ner till stockholm och gå på grönan med anna och henrik! bra va anna?:)

imorgon ska vi även fira pappsen som har fyllt år. det blir chill och grill hemma där. senare blir det tivolit som sagt. jag har nyss kommit in, jag har legat ute och försökt fått färg, lyckades jag? heheh, njae, vi säger så här... jag somnade.. synd att det inte var kräftsäsong nu! 

 återkommer med mer intressant fakta sen ikväll.

pusss lovers

Kommentarer
Postat av: anna

super bra!!!
:-D vill att ni ska vara här nu!
puss

2008-05-30 @ 16:10:20
Postat av: Sofia

Tivolit i Härnösand är ju ett måste att gå på för en härnösandsbo ;)

2008-05-30 @ 22:12:39
URL: http://fiaskoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0