the day today was a sick-day

hur många day kan man få in i en rubrik? haha

vad har livet bjudit mig på idag? jag ska berätta kortfattat.
(jag har kommit på att man kan skriva i såndär smart punktform, so why not)

  • jag åkte på fetaste förkylningen.
  • somnade med ipoden på så jag vaknade och med ganska så jättehög volym.
  • tog tempern, jag hade feber.
  • tappat luktsinnet, smaken.

hah, ser ni likheterna med dom där fyra punkterna? jag är så negativ så att jag borde skjutas. liksom det var ju bara dåliga saker. okey, dagen har kanske inte varit den bästa i mitt liv. men för att kunna uppskatta de bra dagarna måste man ha några dåliga också!

min mamma och peter åker som sagt till egypten om några timmar, och nu är mamma sådär extra snäll, hon har köpt hårinpackning till mig och en tidning och halvstädat mitt rum. dom borde kanske resa oftare? det ska bli jätteskönt att vara utan dom ett tag faktiskt, haha, eller det kanske är dom som ska tycka att det är skönt att vara utan oss? aa, jag trordet. men i skolan nu, hoppas jag att det väntar dom fyra roligaste veckorna in my life. tänk er snart går jag ut nian och börjar på gymnasiet. helt sick. allt som jag har upplevt nu, kommer ju aldrig igen. iallafall inte på samma sätt. åh, jag kan ju varna er i härnösand att gummistövlar rekommederas på skolavslutningen då jag kommer grina som en fontän och kanske orsaka översvämming. aja, vi tar det då.

hoppas ni är pigga och fräscha i alla fall,

puss lovers


Kommentarer
Postat av: anna

Min Mimmi ska inte vara sjuk jue!!!
Längtar till sommarlovet!
Puss och Kram

2008-05-18 @ 18:55:01
URL: http://lafresa.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha ja gummistövlarna på. Hela regnstället också för den delen.

Hahaha vi kommer se ut som russinfingrar när vi går hem XD

2008-05-18 @ 20:55:46
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0