tomt på skrivmaterial

hello everybody!

idag på idrotten så sa malin massa saker som fick mig att skratta tills tårarna rann. det kanske inte är så roligt för er att veta om, men det var kul. jättekul.

jag och malin sprang även hinderbana när vi satt ihop. det ni! har ni testat det?! nä jag tänkte väl det. kanske inte nånting man brukar göra bara sådär. jag har även spelat basket med en massa 6:or, det är väl inte det roligaste man kan göra men roligare än fotboll. så jag klarar mig.

åhh, jag har ingenting att skriva om, förlåt. det måste vara fettråkigt att läsa. men jag tvingar er inte. jag ska försöka skriva om nått intressant hädan efter. men det händer inte så mycket just nu, eller joo, det gör det. men aja, vi ses sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0