varning

nu kommer ett inlägg ni garanterat hittar på alla niondeklassares bloggar.
nämligen om slutet.


tänk er i fyra år har vi träffats varje dag. och nu ska vi alla välja gymnasium och splittras. det går på en sommar, bara så där; poff! nejmen, allvarligt. det går inte att beskriva hur det känns. såklaart, känns det underbart att börja om på nytt, lära känna fler människor, annan skola osv. men med handen på hjärtat så tror jag inte, verkligen inte att det kommer nå upp till den nivån som vi har haft nu i fyra år. tryggheten och stämningen i klassen. min klass nu är perfekt. det finns en av varje, alla behövs såklart annars skulle inte min klass vara sådär bra som den är. och nu, när det är tre veckor kvar, försöker jag verkligen ta vara på tiden vi har kvar, den knappa tiden. men bara för att gymnasiet börjar betyder det väl inte att man inte kommer träffa sina gamla classmates? nää, för mig blir ni inte av med i första taget. uhh, känslosamt ämne, mmh, men nu tar vi en dag i taget och har fettmedskoj den sista tiden, right?! 

image115
 9@!!

det känns faktiskt sjukthemskt att behöva splittras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0