15 november

idag var jag uppe med tuppen, klockan halv tio. och nej precis, jag vaknade inte av mig själv och klev upp för att jag kände för det. nejnejnej. utan för att alarmet ringde och jag behövde kliva upp för att hinna kila iväg till jobbet. när jag kommer utan för dörren inser jag att mina skor hade gjort sitt. det var hål under foten!!! så det var bara att vända och byta. men jag hann iallafall : ) det gick kung att jobba iallafall. skönt att jag slipper ikvällll=D nu ska jag duscha, byebyebye.




vet ni vem som fyller år idag?!?! EXAKT, världens bästa mamma! wihooo!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa GRATTIS!!! :D

<3

2008-11-15 @ 17:07:57
URL: http://stannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0