GOSSIP

idag på skolan hade vi bara lektioner i salongen hela dagen, som vanligt på fredagar. så hälften klippte på morgonen och resten på eftermiddagen. min grupp började med att tona håret på each other. så vi färgade min röda hårbotten lite neutralare än den var, (den var typ asröd) så nu är jag nöjd(are). sen skulle jag egentligen rullar permanent = döden. så efter att jag hade tonat jennys hår med mycket hjälp av karin så segade jag ut tiden. sen efter lunch skulle vi klippa, det som brukar vara roligast av allt, men idag var det rena rama lidandet. lika längder =S uschabuscha!
nu sitter jag och evve och kollar på gossip girl. det är ju bra juuuuu! : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0