HEJ TISDAG

imorgon har jag matteprov,stackars stackars mig.... det kommer gå åt skogen. men det är väl inte hela världen kanske. jag gör det jag kan och hoppas på bästa! jag har faktiskt suttit i två timmar och tragglat matte nu. så nu är det nog, enough is enough and no more matte för mig idag. annars har dagen varit skööööön. vi hade idrott idag = sovmorgon = till klockan sju, det är niiiiiice : ) vi gymmade idag, och vad ska jag säga. styrketräning är inte min grej, det är nog bara att erkänna. jag orkar ju nada. måste jobba på det där. verkligen : ) vi hade ingen engelska heller = med ännu mer nice! men självklart ska vår svenska lärare se till så att vi har nått att göra under den lektionen ändå, så vi stannade på skolan ett litet kort tag, men gjorde inte ett dugg. nu ska jag slå på tven och softa!


siii jooo / mimmsishhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0