i have alot of things to do, and it feels lite sisådär om jag ska vara ärlig

imorgon är jag ledig, förstår ni hur skönt det ska bli? det uppskattas veeerkligen. DOCK så har jag lite att göra. ni vet, livet på john bauers övervåning, i rummet brevid salongen, är det inte bara glitter och glamor. vi ska nämligen skriva en uppsats. ähvafaaan, tänker säkert ni. men det här är inte våran första om man säger så, nejnejnejjjjjjjjj. och det är inget litet vi skriver om heller, nonono, frisöryrkets historia, OKEJ mimmi, sluta klaga och börja skriva nångång! vissst låter jag taggad?! positiv också för den delen ; )

förresten SANDWICH PEPPARKAKA har kommit. allstå jag är beroende, nu kommer jag inte ta någon annan glass på helahelahela vintern! HAPPYHAPPYFACE


Kommentarer
Postat av: Evelina

du kunde ju vart med mig idag gumsan :)<3

2008-11-07 @ 13:43:41
URL: http://evelinaajonsson.blogg.se/
Postat av: mallan

saknar dagarna på kiörning, man liksom ´nästan glömmer bort den tiden..to much to think of!!!

2008-11-07 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0