JAG ÄLSKAR SÅNA HÄR LISTOR - NI HATAR SÄKERT ATT LÄSA DOM



Om mig ;


Fullständigt namn: mimmi linnéa lindholm
Född:1992

Födelsedag: 3 mars
Favorit färg: grå
Favorit mat: jag äter allt, nästan
Mobilnummer: fråga nån som vet
 
MSN: [email protected]

Dagens ;

klädsel: softaaaarnskläder
Humör: strålande, delvis.. haha
Frisyr: passs
TV: idol
Vad ska du göra idag: sova!!!

Familj och Släkt ;

Vad heter din mamma: anken
Vad heter din pappa: göran
Vad heter dina syskon: linus, pontus, dennis, maja, kasper
Har du en släkting som är "känd": tror inte det
Hur många kusiner har du: 13

Hur många kusin barn har du: inga alls
Hur gammal är din äldsta kusin: 24 kanske?
Har gammal är din yngsta kusin: 1 år eller nått
Vilken är din favorit släkting: jag har många

Har du några nära släktingar som är död: jaa
Hur många syskon har din mamma: två
Hur många syskon har din pappa: tre
Har du en bra familj och släkt: den är bra


Hur många gånger har du varit i ;

Sverige: jaruuu
Norge: noll
Danmark: en
Finland: två
Spanien: noll
Grekland: en
Afrika: noll
Turkiet: två
Italien: en
Ryssland: noll
USA: noll

Hur många ;

Bilar har du/din familj: en
Båtar har du/din familj: ingen
Motorcyklar har du: jag har ingen, men papps
Datorer har du: två
Djur har du: två katter, varav en skelar, och en kanin, och en vovve
Mobiltelefoner har du: några stycken om man räknar med dom som är pajj, annars en
Kameror har du: en
Skivor har du: vet inte
Filmer har du: vet inte heller
Dataspel har du: jag spelar inte sånt
TVspel har du: många

Övrigt ;

Har du åkt helikopter: nope
Har du åkt flygplan: jaaaa
Har du åkt tåg: jaaa
Har du åkt limousine: nope
Har du varit på skansen: jaaa, allsång ftw
Har du varit på grönalund: jaaaa

Har du varit på liseberg: jaaa
Har du varit på vasamuseet: vet inte
Har du varit på skara sommarland: nää
Har du varit på tomteland: nä
Har du varit i globen: nepp
Håller du på med någon sport: inte för tillfället
Har du spelat något instrument: jaa, klarinett när jag var liten,hah
Gillar du att sjunga: nja
Har folk sagt att du sjunger bra: hahahnää
Vill du bli sångare: nää, inget yrke för mig

Skola ;

Vilken skola går du på: john bauer
Vilket är ditt favorit ämne: frisörtjoffs
Vilket ämne hatar du mest: matte,engelska
Vad heter din rektor: urban nått
Vad heter din handledare: helén
Vilken klass går du i: sagofén
Har du bra betyg: vi har nyss börjat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0