TIDSFÖRDRIV HÄR KOMMER DET

Är du:
snygg? najjj
fet? var går gränsen?
smal? jag har inte anorexia iallafall
sportfåne? har vart
rolig? you should just know
sjuk? inte sjukare än vanligt
feg? nja, det beror på
törstig? nepp
15 år? no, sweet sixteen actually
rik?ska shoppa med mimsan imorgon så jag återkommer
fattig?  imorgon är jag
smart? om du frågar mig så, hehe
shoppingsugen? jarå, birsta dirr?
retsugen? lite faktiskt
saknad av någon? i've no idea

Skulle:
du vilja vara längre? ne nu är det nog, eller okejdå, 3 cm till
du vilja väga mer? ne jag klara mig
du vilja ha sex med en kändis? nja, jag hoppar den
du dricka dig full nu? ser inga hinder, haha vadå alkis

Kan:
du vifta på öronen? jajamen, faktiskt det ända jag är bra på
du slicka dig på näsan? ne, men skulle hemskt gärna vilja kunna
du kolla i kors med ögonen? jaaa
du låta bli att prata på 4 timmar? nee, inte ens när jag sover, im talkin' while i'm sleepin'
dina vänner lita på dig? givetvis
du tänka dig att pierca dig i naveln? ne, faktiskt inte

Mej:
Hur mycket är klocka just nu? 23:27
Vart vill du bo? götet skulle vara nice
Hur många barn vill du ha? några styckna
Vill du gifta dig? jaa
Favorit årstid? sommar givet

Har du under dom senaste 24 timmarna:
Kysst någon? nono
Blivit kramad? jaoo
känt dig fånig? vet inte
Saknat någon? ja
Ljugit?  skojjats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0