UPPDATE FOR YOU

heyyyy people!
vart ska jag börja? har hänt än del idag faktiskt och igår med för den delen. igår fick jag ju min nya mobbe som jag har försökt bekanta mig med så gott det går. den är ganska lik min förrförra så det ska inte bli några probbbbs. iallafall så fick vi tillbaka engelska proven igår. jag blev så förvånad av resultatet, allvarligt. jag är typ i chocktillstånd ännu. ettt jävla fel. ett! ett! ett enda!!!! 109/110 p. engelska till och med! jag är helt talanglös, ja, värdelööööööös i engelska! det gjorde typ min dag, min vecka, kanske mitt år? haha nä inte så allvarligt kanske : )

Idag så började vi med matte. blöhööhöö, jag hatar matte, jag är till och med sämre i matte än engelska. jaaa, jag saknar det där tålamodet man beöhver när det kommer in fler tal i samma, fattar ni? amen ni vet när dom lägger in flera grejer än ett tal man ska räkna ut. då blir det to much for me. meeen, man överlever ju. jag gjorde 3 tal tror jag. måste nog ta mig i kragen och try to rycka upp mig. men proven går sjuktbra för att vara mig ändå, helkonsigt. men min knaggliga arbetsinsats på lektionerna skyller jag på att mina genikompisar inte längre går i min klass. speciellt i matten så var mallan en räddare, verkligen my hero i åttan och nian, hualigen vad hon har hjälpt mig den damen. och när jag tänker tillbaka lite så har sara suttit med mig många, miljoners kvällar och försökt tragglat igenom en och annan uppsats i mina dar, helt sannslös den kvinnan, även om hon skulle ligga med 40 graders feber och ha migrän skulle hon bita ihop och ställa upp. och frida lilla vän, varje prov vi hade i sjuan,åttan och nian, när vi skulle träna till dom, så var det hon som fick förhöra mig först. och det tog ju sin tid. sen när det var min tur, så kunde hon ju allt redan. hon har stått där i alla väder hon med. även i det jäkligaste och värsta! och det är jag glad för. : ) jag hade inte klarat mig utan dom då. dom har hjälpt mig med allllt, åhhhhh finding no words! :) <3

idag var det frisörlektion. först hade vi färglära. asså det var rätt drygt. men ändå intressant. vi skulle tvätta håret på varandra efter det och tona! wohooooo, nu är jag redhed! jätteröd i håret. you can call me rödluvan if you want to : ) på fredag ska jag måla jennys hår eftersom vi inte hann. måste även säga att min vän evvvvvvie, vart skitschnygggg i sitt hår!
omg omega tre. vad långt jag skrev! :) nu ska jag se på andra avvven och sen sleeepa!
good night everybody.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Taaaack bruuuuuuden :D<3<3<3<3<3

2008-11-13 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0