BARNVAKTEN NO.1

jag är barnvakt, och en riktigt bra sådan!! jag har fixat mat (beställt pizza), sett på robinsson med småbarnen och ätit ihjäl oss. dom sover nu, tack gud för det. sara har vart här en sväng och mimmsan en längre sväng, så lång att hon är kvar. det är jag glad över, för annars är det bara jag här och två sovande barn. inte speciellt kul. just det, dora är ju här, höll på glömma det! fast hon är ju en hund. men hon är här iallafall! i allafall så gäspar jag sjuttiomiljoner gånger per minut vilket är ganska ansträngande, jag vet vad ni tänker,(typ;sov då människa!!!) men jag tänkte vara vaken till mammi kommer hem. men dom var så peppad när dom åkte iväg så dom kommer säkert inte hem på länge. dom känner sig väl extra trygg nu också när jag är barnvakt... hihi ;)

imorgon är det söndag! då ska det klippas en del, det ska färgas en del slingor och en prommenad ska utföras. och en rejäl sovmorgon ska jag ge mig själv!! klockan är kvart över ett! shit, sov nu!!! gör det!!!!! ni kan ju tänka på mig som sitter uppe och vaktar barn. tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0