ELLO, PARTY OCH PÅSKÄGG! <33333333333333333333

jag är värsta nöjd med min helg ska ni veta.
jag började med att ta en sväng  sundsvall och softa med elle och några karlar. sen vidare till lucksta för att checka läget. det kommer jag göra fler gånger för det var niiice :D jag och elle softade gärnet så som bara vi kan.  sen sov vi som två döda pinnar och vaknade lite mindre döda, men fortfarande döda. softade med doris ett tag också. WOW! : ) 

igårkväll drog jag på middag och party. sen på ett annat party, sen stan! wow säger jag bara! W O W ! wowowwowowoww!!!!!

nu ska vi se om jag orkar lyfta mig från stolen och göra nått. mimmi och jag skulle softa nämligen. men nu inbillar hon sig att febern har angripit henne så vi får se. hahaha, jag säger bara baaaaaaaaaaaaaaaaaakiiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!!! nananaaaa!! mohahha :D

nu ska jag fresta småbarnen med mitt påskägg, hahahah, den som spar han har!!!!! den niiii :D:D





posa, det är nått jag kan!!!!

Kommentarer
Postat av: elley

heeelt insane va bra viiii är på att softa!!

2009-04-15 @ 12:27:31
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0