HEJ HOPPPPPP

vad gör ni dåå??? själv sitter jag och väntar på våra otroligt sega lärare, eller okej, vi har rast, men det är nämligen så att när dom kommer ska vi byta basgrupper! lika bra att ha det gjort kan jag tycka lixxxom. hajjar ni?! bra, er kan man lita på!!!

nu sitter vi och nördar spotify. igår när vi grejade med det, dog internet på skolan. inte så kul kanske. eller jo, lite!!

en annan grej!!!!!!!!!! jag är på elleys blogg hela veckan ut, från och med torsdag! vad kul för mig och för er!! alla har kul! wihoo!!

neeej men nu får dom komma tycker jag. det har ju nästan gått tio minuter.. hahahah mohahha

imorgon fyller malllsi år! jag har köpt några presenter klart!!! jag har faktiskt tänkt på att hon kanske flyttar hemifrån till hösten!!! malin blunda nu, för nu ska jag skriva vad jag har köpt!!

:

bra va???? för er som undrade så kan bara dom med superögon läsa det, för jag skrev med supercool/osynlig text. en av mina talanger !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0