HEJHEJ SOMMAR

jag kunde inte med att lägga mig utan att skriva här. jag har iallafall haft mitt älsklingämne idag, bild<3<3<3 med tina<3<3<3 alltid lika... kul. idag var vi på museum och kollade på bilder. superkul vekligen, askul... sen kirra jag praktikplats, wihoooooooooooooo! gladgladglad. same som förrut. kunde inte blitt bättre faktiskt. eller jo, om jag fick praktisera hos boobby. då! men det här är nästan lika bra. sen fyller malin år idag, graaattttis again. jag var där och umgicks med mimmo och mallo en sväng. jag åt av en jättefin tårta. design by mimmi, innehållet by malin. jättegod faktiskt :D imorgon har vi judo på idrotten. just nu känns det som om jag hellre dör än blir runt slängd i en judosal. med risk för att låta lite neggo men, faaaan vad jobbigt det känns! jajaja, livet går vidare och i en och en halv timme får jag faktiskt härda. inte mer än rätt. så judo imorgon, lovely!!!!!!!!!!!


byebye

Kommentarer
Postat av: kajkaj

HAHAHAH visst skar!;D

askul o skriva såG=G=G=G HOOH

2009-04-28 @ 13:48:20
URL: http://kajsastinae.blogg.se/
Postat av: elley

vilkaaa lips!

2009-04-28 @ 15:43:12
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0