HEJHEJHEJHEJ

hej kompisar!! jag kom nyss eller ja, för ett tag sen hem från mallans partaj. vi softade några stycken med pizza och nu ska ni få höra! jag överdriver inte om jag säger att det var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv. hemmagjord glass med vitchoklad! jag ryser typ när jag tänker på det. åååååå! det var en helt sick! helt insaane! HAHAHA

idag har min moppe fått sett ljuset också! glad för pärlans skull !! tråkigt att stå inne i garaget hela vintern kan jag tänka mig. fast jag tänker då inte sätta mig på den innan gruset är gone. för jag vet att vad som helst kan hända om man gasar lite väl mycket på lite grus....... hahaha

jag har förövrigt påsklov, and its lovely!!!! ja fan vad jag njuuuuuuuuuter :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 17:40:44
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anna

Saknar dig skitmycket!!! <3

2009-04-14 @ 19:34:49
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0