IGÅR..

.. så var jag på tjejmiddag hos äännnnaa med världens underbaraste. maten var gudomlig. jag åt så jag dog och vi dääänca och dääänca. sjuktroligt var det. sen vidare. jaa, det var väldans kul, framför allt från början!! bilder kommer, det kan jag garantera. åhhhhh, det var så soligt och fint. åhhhh!! men snart är det valborg och då ni, då äre dags igen. lovely!

school imorgon, men det är faktiskt inte alls lika jobbigt att gå när det är sunny outside. kanske att sitta inne. men luuunchrasten är lovely(igen)! glass varje dag. mmmm<3<3 haha SMACK


och neeej, det här var inte igår.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha söt bild!=D var ju ett tag sen..

2009-04-28 @ 14:48:21
URL: http://ssofiae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0