KOMMENTARER

jag tänkte svara på lite kommentarer serrni! en ny kategori, KUL VA? mmmhh really!

Postat av: mackovic

FÅR MAN FIRA DIG????????

- klart man får fira!! du får fira hur mycket du vill! bra va? vi kanske borda ordna fest till och med, och fria ordentligt??

stat av: emelie

God morgon :) All´t bra idag?:)

- godmorgon, eller kanske ska säga godkväll!! med mig är allt bra tack, självdå?

Postat av: Linda

läste att de aldrig ha varit ett par ens, tror hela programmet va fake.

- jaaokej, jag vet inte ja, underhållande var det iallafall!

Postat av: linda

vi har gjort slut, tyvärr. jag och min lilla ponke.. fan alltså :(:( men nu kan du&jag kanske bli ett par mimmi?<3<3<3 har hört att du är en jävel på att dricka pucko ;)

- okej linda, det var ju tråkigt... beklagar verkligen!! jaaa men visst, värt att tänka på kanske?? jo pucko kan jag dricka, fyfan assså, jag är grym på det! är du också det eller??? ;)

Postat av: mallan

haha tack! jag är ganska så lättlurad ja ;) klippningen kommer gå bra! :D

- jaa himlarns lättlurad!! :D jaa det gick väl ganska bra också? jag lever ju nu menar jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: mackovic

FAN VAD BRA,det tycker jag verkligen att du borde ordna

2009-04-06 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0