NJUUUUUUUUUUUT

"vilket fint väder det har varit idag? inte sant?" när jag sa det idag vid maten så blev jag idiotförklarad direkt av min bror. för sånt skulle minsann inte komma från mig, det lät tydligen för klokt, vuxet, inte vet jag. jag som bara tänkte.. vettefasiken vad jag tänkte. men det var ju fint väder! jättefint, strålande sol och någorlunda varmt i luften. vad mer kan man begära av en dag i mitten av april? den där snön kan ju pysa, den är bara ful!!!!

jag sitter och försöker äta upp påskäggen jag har fått nu i helgen, det går sakta men säkert! jag ba njuuuuter! ännu en dag lov imorgon! hmm, då grillar vi tycker jag! kanske festar till det på kvällen? jag menar det är ju lov! och lillördag! sååååå vafan!  jag ser inga hinder!!

nu ska jag välja ut tre godisar till jag ska äta, sen hoppa i säng. före tolv ska jag sova! jag ska överträffa mig själv! kommer aldrig gå....

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0