OH VILKEN HÄRLIG DAG

fredag vare jajajaja. fin dag, fin kväll. vad har jag gjort idag då? jo jag har vart på skolan och skrivit prov. inte så kul, nää. men det gick väl det med. sen har jag vart på vårmässan en snabbis, oooh vad kul det är däär;; imorgon bär det av dit med, då jävlarr!!  .... jag har också gått lös på stan och svettats som en gris på torget. vilken härlig dag, jaaa faktiskt mycket bra. sen imorgon ska jag på tjejmiddag, det ser jag framemot väääldigt mycket faktiskt. livet leker typ.. eller jag leker med livet, eller livet leker lekar med mig, eller vad säger ni?






ja baaa bjuppa på pizzabilder en fredag som denna, inte helt fel kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0