PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING

jag har fullt upp hela tiden jag. busy girl!! är jag inte i skolan, så sitter jag på bussen, gör jag inte det så jobbar jag, jobbar jag inte så är mimmi här och stör mig. livet är hårt, svårt och vårt. mimmi var här och gjorde lite nytta faktiskt då hon kletat färg på min skalle. beige färg. och vet ni? hon missade inte en fläck! asså hon är grym! nu har hon precis gått. tråkigt. väldigt.

jag vill tacka mallan för samtalet jag fick, så jag fick veta att hon levde. skönt, för den där frökenfräken kan hitta på alla möjliga hyss, jaa, man är jämt rädd när hon är på vift!! men man lär sig att coola ner lite iallafall!! ;)

sen vill jag önska veronica lycka till på matchen (som jag vet att hon kommer vinna). vi firar på fredag med en mjukglass!

ja, ungefär det. imorgon kommer kanske nånting kul upp här på bloggen. man vet aldrig och det är det som är det roliga. för ingen vet ens om jag tänker skrivar här imorgon! inte ens jag. ni tycker att jag borde sova. well, i will do that now! relax!

om exakt elva månader, eller klockan är över 24 nu, så en dag mindre, då fyller jag arton! då ska vi fira. allihopa!! det kan du slå dig i backen på!



Kommentarer
Postat av: mackovic

FÅR MAN FIRA DIG????????

2009-04-05 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0