SVAR SVAR SVAR

Postat av: elley

vilkaaa lips!
- ohh, är det nästan så att man tror att det är linda rosing? isf YES!!!!!!!!!

Postat av: elley

snart är även du en mästare!!! HEJA MIMMIII
- jag är på godväg, snart lika bra som du mästarn!! wihoo !! brb träna lite mer!!

Postat av: sofia

hahaha söt bild!=D var ju ett tag sen..
- hahah jaaaaa, snart ett helt årsen :O jag tror den där kvällen var ganska kul va? ha-ha-ha

Postat av: mimson!

dom får fem av fem, helt klart!!=DD

- ohh, det var inte dåligt! lugn bara lugn mimmo, du kan få låna dom när du vill :D

Postat av: Ulrica (din svensklärare)

7 av 2 :O:O:O LÄTTTTTT
- nejmen ulrica :O :O :O är du här? wow, det där tar jag som ett mvg, typ som du måste haft i matte.... :D hahaha

Postat av: Anna

Hahahahaha tur att man blev en tjej då :P

- jaa, du borde var glad, för hon där under verkar lite mindre nöjd.. :D

Postat av: mimson

hahahahh, mindre kul att jag vart en kille... 
- ja men mimmi,sluta klaga, alla kan inte bli tjejer....och förresten beckham var väl snygg??? :D

 Postat av: elley

OJOJOJJJJJJJJ!!! SCHYSSTA LIPPPPS

- jag veeeeeeeet!! du och jolie!!! helt sjukt lika!! syskon???? elin jolie! jaa det måste vara så!!

Postat av:

snygg adam var :o vem är det MMMIIMMII??
- det är ju adam läste du väl? fast du kanske inte kan läsa. så jag säger det igen. det är adam!! :) frågan är väl egentligen, vem är du?


den som inte kommenterar får inget svar heller! så enkelt är det :D mohahahah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0