YEAHHHHHHHHH COOLAPOR

goddagens alla männsikor!
snart är påsklovet 2009 ett minne blott och allt återgår till det vanliga. skola,skola,skola alltså. mitt lov har varit hyffsat ballt. jag är utvilad men känns ändå rätt hårt att gå till skolan. det ända som lockar är nog klassen om jag ska vara ärlig och frisörämnerna. det ska bli väldans kul att träffa alla igen. eftersom jag bor lite sisådär på helt fel ställe (hääääääärnösand) så blir det inte att man träffar sundsvallsborna lika mycket när det är lov. iallafall så har jag hunnit med en del. jag har vart på ett och annat partaj, bland annat hos mallan, krogbesök med dennis, grillat&chillat, sovit, ätit godis, vart i lucksta, umgåtts med sköningar. som sagt, ja har baaaaaa njuuuuuuuuuuutit!!!!

imorgon ska cool_elin klippa mig!!!!! kommer jag överleva?


Kommentarer
Postat av: elley

KLART DU ÖVERLEVER!!!!! va tusan vare där för fråga mimmi?!

2009-04-19 @ 22:11:24
URL: http://eliinarnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0