DAGEN I EN FLYTANDE TEXT

vilken händelserik dag det vart. kanske för att jag var ledig idag. jag vart som sagt bjuden på lyxfrukost hos min kära väninna frida. inte varje dag det inte!! så det var mysigt! sen hälsade vi på på kiörning. på alla gamla lärare. vi var även på teatern och såg kiörningskolans musikgrupps uppträdande. alltså det var sjuktmånga som hade talang där kan jag berätta. shit, vissa fick man gåshud av. så det var kul. maja sov dock igenom halva föreställningen. men så är hon. jag hann även med att handla inför mitt kalas. och göra slingor en gång till. hej guldhår !!! steget närmare den färgen jag vill ha iallafall!! sen har jag pluggat och pluggat och pluggat men inget verkar vilja sätta sig i min hjärna. irriterande som fan. men jag hoppas nått har satt sig så jag kan få något rätt. det handlar om schamponering och lösningar. typ vad schampo innehåller, vad man gör om man får grönt hår, varför man får grönt hår och om oljelösliga ämnen/vattenlösliga och hela fadderullan! ganska intressant, men det vill inte sätta sig, kanske är det bara det att min hjärna är överbelastad med massa annat. kanske det. vem vet, vem vet! nu ska jag sova. tidigt för engångs skull. jag brukar slockna vid tolv, ett oftast. men nu jäklar ska jag satsa på elva! vi får se hur det går. det är säkert ändå morgon eller dag när ni läser det här. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0