DAGENS TIPS

PREMIÄR

Dagen är nu inne då jag ska skriva mitt första inlägg på mimmis blogg. Jag har fått äran att börja skriva tips om allt jag kan komma på. Uppdateringen för min del sker varje onsdag om inget dramatiskt händer dvs. 
 Ni har fått en litet förvarning av mimmsen att det ska handla om träning denna onsdag.  Sagt är sagt, det blir ett träningstips!

När man tränar är det viktigt att man varierar sin träning och inte tränar för mycket! För man vill ju inte se ut såhär;

 

Eller om det finns någon av er läsare som vill se ut så, kan jag skriva ett personligt träningsschema till den personen!

 

I alla fall så är det bra att träna i lagom mängd, för du kan träffa nya kompisar då. Om man sitter hemma träffar man inga nya kompisar vilket är tråkigt. Man kan gå i många olika sporter, bollsporter, racketsporter och massa mer. det är kul att det finns många sporter att välja bland. Man kan antingen tävla eller välja att bara träna. Båda är bra, för man träffar kompisar.

Hon som äger denna blogg kan numera synas på Härnösands simhall antingen i bassängen eller inne på gymmet. Jag har för tillfället gått i dvala och tränar inget, vilket är tråkigt. Men jag råder nu er att träna, om ni inte redan gör det för då är det bara att fortsätta! Det är nyttigt och hälsosamt.

Nästa vecka bjuds det på ett trädgårdstips som du bara inte får missa! Samma tid samma blogg, på återseende

//MimmiS


Kommentarer
Postat av: Evelina_jonsson_sagofen_92

nu vill vi se ett bra tränings schema mimmmi! :D

2009-02-04 @ 09:11:25
Postat av: Louise

Min farbrors föra tjej såg ut så. Haha :P

2009-02-07 @ 20:51:40
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0