DAGS ATT VÄCKA BOKMALEN INOM MIG

tränat har jag gjort idag vilket ganska säkert kommer leda till träningsvärk. men det är skönt. eller ja, sen klippte jag linus kompis. det är så bra med små offer som ställer upp som träningsobjekt. egentligen kan jag inte sitta och dryga framför min  äppeldator för jag har en bok att läsa... pojken som kallade det! vad kul, jag som älskar att läsa. nej.. men åhhh ser ni? ett färskt exempel på att jag inte tar tag i saken direkt. som imorgon ska vi ha läst den där boken, eller en bit. vi fick veta det i torsdags. och nu för exakt 30 minuter sen sprang jag hem från brorsan för det slog mig, att jag behövde hitta en bok. tur som jag hade så hittade jag den boken. så allt löser ju alltid sig. men det skadar ju inte med lite framförhållning? ;) good job mimmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0