DET DÄR MED DÅLIGT SAMVETE

jag tänkte på det, att det är ju ganska mycket snack om vikt och utseende överallt kan jag tycka. att många får dåligt samvete när dom äter sötsaker och mat med för den delen. så ska det ju inte vara. man ska väl inte behöva slå på sig själv för att man ätit sig mätt? eller ätit nått som var väldigt gott, men kanske inte det som klassas för världens nyttigaste. jag låter som värsta perfektionisten nu, jag hör det själv. haha! nej men jag tycker det är hemskt, speciellt det där med att man får dåligt samvete efter man har ätit. därför har vi ett nytt motto jag och gabriella. ÄT OCH NJUT - eller skit i det! då slipper vi allt som heter dåligt samvete. dåligt samvete för mig är mer att om man har gjort nått dumt, sagt nått elakt, glömt bort nån/något osv. det har alltså inte med mat att göra. men jag vet inte. jag tycker det är synd att det ska blandas in med mat, för det behöver vi ju för att överleva. jag vet ju egentligen ingenting om det här utan bara troooor!! ;)

färgning av bryn och fransar och ett tappert försök att göra sig av med mitt gula hår på skolan. jag ska göra ett försök nu också. ni kanske kanske kanske får se hur det blir. :D  det är ingen modeblogg, men man kan ju göra undantag! nananaa!

Kommentarer
Postat av: Sararara

Det är bra mimmiiiii, jag ska också börja leva efter ditt nya motto tror jag!!!

puss!

2009-02-27 @ 19:15:21
Postat av: nathalie

jaa! jag tycker alla ska följa ditt motto!!! :D :D och bara för det ska jag hämta godisskålen nu ;) haha

2009-02-28 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0