DUMBOM <3

Alla pratar om den coolaste killen i plugget
han ska bli min
Fastän han får dom sötaste tjejerna i klassen
Så är det ingen som förstår
Ska alltid vara
Bara vara vi två

Dumbom det finns ingen annan
 mitt hjärta nästan stannar
jag kommer alltid göra allt för dig

Dumbom du måste väl förstå mig
 att jag kommer få dig
du kommer alltid vara allt för mig.

Shoobidobidobi Yeah Yeah,
Shobidobidobi Yeah i yeah
 Shoobidobidobi Yeah Yeah,
 Shobidobidobi Yeah i yeah

Jag har nog sett hur du tittar kastar blicka på dom andra
för jag vet nog
Vem är tjejen som du limmar gör dig till för?
 jag ser dig
Du kan inte lura mig
ska alltid vara
bara vara vi två

Dumbom det finns ingen annan
mitt hjärta nästan stannar
jag kommer alltid göra allt för dig

Dumbom du måste väl förstå mig
att jag kommer få dig
du kommer alltid vara allt för mig

Shoobidobidobi Yeah Yeah,
 Shobidobidobi Yeah i yeah
Shoobidobidobi Yeah Yeah,
 Shobidobidobi Yeah i yeah


världens ballaste låt kanske.. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0