FÖR ER SOM INTE KÄNNER MIG ÄN

Ditt namn: mimmiii
Längd: 173 kanske
Spelar du något instrument: nej, det gör jag nite
Vem är snyggast: bra fråga. 
Vem vet mest om dig: jag själv helt klart, men annars mimmi, mallan
Vad vill du ha just nu: ett trollspö som funkar
Vilka sjukdomar har du: ingen!
Fobier: ormar och sliskgubbar
Känner du en snygg kille: oja!
Har du körkort: no, jag är inte ens 17...
Åsikt om jultomten: cool kille!
Vill du gifta dig: vore kanske inte helt fel
Tycker du att du är attraktiv: nä, eller va? nä
Din hårfärg och frisyr: en vanlig frilla som går i brunt
Skolväska just nu: nån svart

Har du glasögon: nej, men linser
Hur ser din plånbok ut: svart lack
Favorittv-program: andra avenyn
När ska du festa nästa gång: det återstår att se.
Vad köpte du senast: glansserum
Hur mycket pengar har du: tillräckligt mycket
Hur svarar du i telefonen hemma: ey kompis, nemen halllllååååååå????
Senast kramat: mamma,haha
Vem sov du hos senast: evelina
Stjärntecken: firrrrre
Ögonfärg: gröna

Kroppsform:
säg det, så gör du det bra!
Kall favoritdricka: loka!
Varm favoritdricka: chailatte!!
Alkoholhaltig favoritdricka: måste nog säga cider
Säger ofta: shit, men gud, okej, typ, asså
Saknar du någon: jaa
Du fikade senast: maja
Senast sedda film:  patrick 1,5

Hur känner du dig nu: förväntasfull
Kan du laga mat: nej men cupcakes;;
Vad pluggar du: till frisör
Vad tycker du om fötter: nja
Är du smart: finns både smartare och dummare
Snarkar du: tror inte det
Är du aktiv i skolan: försöker så gott jag kan
Har du homofob: nejnej
När och varför grät du senast: ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0