EYO EYO EYOOO

nu har jag precis anlänt till john bauer. sicken grabb han är. ger oss sovmorgon till halv ett. inte fy skam. fast man kanske hellre hade slutat tidigare. men ändå, jag tycker det var bussigt. eller okej, det var ju läraren som var  sjuk. så det var kanske därför... eller det var därför.. inge kul för han ju. JAJA, nu sitter jag på skolan. det är bara jag, elin och pallis här. alla andra kanske också är sjuka:( som ni märker har jag sovit väldigt länge och är ganska piggg och har ingenting att säga, göra osvosv. eller jooo, snart fyller min coola kusse år. :D

adjöadjö sockerfrö


Kommentarer
Postat av: mallan

oh my gosh vilken snygg bild!! ;;

2009-02-03 @ 16:37:29
URL: http://malls.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0