NY KATEGORI

DIG:
1. Hur lång är du? - drygt 170 
2. Vad vill du bli när du bli stor? - frisör
3. gymnasieprogram - frisör
4. Har du långt hår? - nej
5. Vilken hårfärg har du? - 6,53.. moahhaha närå, men brunt
6. Sminkar du dig? - försöker så gott jag kan
7. Använder du läppsyl? - jojoo
8. Har du kysst någon idag? - nej, har du?

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - nej dom gör ju inte det
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - kan inte välja!
3. Hur många syskon har du? -  6, eller sju., haaha
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - jag slutar halv fyra (jag sa fel)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - oj, vilken intressant fråga
6. Hur många ställen har du bott på? - vet icke
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - hej linus och emelie!
8. Vilken familjemedlem är snällast? - allihopa
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon: igår

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? - idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? -  hmm, evelina kanske
3. Har du kysst nån kompis? - inte dirket kysst
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - maybe
5. Vem har du varit kompis med längst - sofie
6. Vem känner dig bäst? - mimmi
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - noll tid
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - haha jarå
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ibland? -
haha nä

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - kläder
2. Favorittröja? - en grå
3. Har du gett bort kläder nån gång? jaaa gud ja
4. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - det med
5. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - kanske i femman
6. Fulaste plagget andra könet kan ha? - baddräkt
7. Vad använder du för skor? - olika

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? - JA
2. Klä dig annorlunda? - vågar gör jag väl, men jag är inte så mycket för såna kläder som sticker ut
3. Vara dig själv? - JA, jag är bäst på att vara mig, haha
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - sure
5. Pierca dej? - NEJ
6. Äta små kryp ? - ser jag ut som en småkrypsätare? ;;

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? - John bauer
2. Vad heter din favoritlärare? - john bauer själv, haha
3. Vad är ditt favoritämne? - frisörteknik och svenska
4. Snyggaste läraren på skolan? - agneta kanske;;
5. Fulaste läraren på skolan? -
6. Tråkigaste ämnet? - datakunskap och bild
7. Har du skolkat mycket senaste året? - ingenting
8. Hur tar du dig till skolan? - buss alla gånger

RANDOM:

1. När tuggade du tuggummi senast? yesterday
2. När var du på semester senast? - jag var i turkiet i somras
3. Vilken färg är det på din tandborste? rosa och lila
5. Är ditt hår tråkigt? - asfult
6. Vad har du för påslakan just nu? - lila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0