FREDAG

jag är så glad att det är fredaaag! min fredag dårååå, den ser och såg ut som så här. skolan, frisörrrrrrreteknikkkk hela dagen. vi klippte.jag fick damp. det gick verkligen dåligt. jag grät, slogs ,rev mina kamrater osv. eller ah, sen bite line, tacobuffé, inte dåligt! nu godis, datorn, sundsvall. snart ben and jerrys, jag har bohemian rasberry och elvna har new york. sicken jäla fredag elle :'D det har iallafall blitt alldeles för mycket för min mage men mer ska det bli. jag ba tjötar och tjötar, men det är la därför man har en blogg elle? så man kan tjöta och tjöta utan att nån tvingas höra. det är la för bra med bloggar. det där sista blev visst på göteborgs språket... thiiihihihi i wonder why...
 


Kommentarer
Postat av: annica

bohemian rasberry OMGOMGOMG! Den är bääääst!

2009-02-06 @ 19:33:23
URL: http://annicakarlss0n.devote.se
Postat av: Anonym

:D:D:D:D:<333333333333

2009-02-07 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0