FREDAG DEN TRETTONDE

en sålänge har det inte skett nått drastigt idag. om man räknar bort det där med att min halsmandel på samma sida som eksemet har svullnat upp. nu mera är mitt ansikte fyrkantigt. hahahah! fyy! inte nog med det så gör det aaaasont. så när jag äter, är det höger sida som gäller!  och jag måste ha skit mycket feber för att doktorn ska ta emot mig. så  jaa, . sen har jag inte märkt nått hemskt än. fast,det här ska bli min tur dag, fast inget turligt har hänt mig heller...hmmm! somsagt, dagen har nyss börjat iallafall för min del som fick somna om från halv sju till halv elva :):):):):)

jag saknar sagofeérna lite smått också.....

Kommentarer
Postat av: nathalie n

och vi saknar dej mimmsan!! lycka till hos doktorn!! :D<3

2009-02-13 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0