HMM DAGS FÖR LITE ORDNING OCH REDA

jaha jaa, visst sköte mimmsan sin uppgift snyggt? joo, jag tycker hon gjorde det förvånadsvärt bra!! hon la ribban högt nu. så det återstår att se vilket trädgårdstips hon kommer med på onsdag. kan ni vänta? knappast va? not me either... :D

ANDRA AVENYN, jag blir tokig. jag vill se mer mer mer!!!!!  det är så spännnande och kim har hiv och lotta vill skilja sig och markus har fuskat och ulla är alkis.... åhhh allt händer på samma gång!!!! give me tisdag, but only for that! 

jag tänkte lägga upp min blogg lite coolare. typ att på onsdag har ju mimmsan sin dag här på bloggen. och då tänkte jag att söndagar har jag "lär känna en vän". och mallan jag tänkte att du kunde få hissa och dissa på tisdagar. sen emellan åt skriver jag bara vanligt, tråkigt, ointressant osvosvosv. så länge inte nått snille väcks innut i mig och jag kommer på nå mer. men just det. gäst bloggning ska jag fixa. det ska jag fixa. haha här satsar stort vi på min blogg, inte riktig va. det är bara för kul. roligt att läsa sen kanske. vad vet jag?!?! :D ingenting.. haha


                                                                                                                                                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0