RUBRIKER ÄR SVÅRT

snöig,stormig,stressig söndag. kanske inte stressig direkt. kan ens söndagar bli det? inte om man heter mimmi. även fast jag ska åka om tio minuter så är jag lugn som en filbunke. fast det kanske inte har med att det är söndag att göra. men jo, för jag brurkar vara hyper och springa runt som en galning och fixa och trixa. jajaja,jag ska iallafall träffa farmor som är uppe i sundsvall, from her hometown västerås. dit ska vi alltså. efter det, eller om jag hinner nu, så ska jag lägga in en "lär känna en vän". jag burkar ha förberett det realativt bra där. men nu måste jag erkänna att jag inte har vart så duktig. utan måste dessvärre snabbskriva ett om någon cool mate. men vem har sagt att det blir sämre? inga tecken visar på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0