RYGGKRASCH

vi hade gymnastik på gympan idag. jag skulle försöka mig på att stå på händer! varför gjorde jag det? vad tänkte jag där? det var jenny som gav mig alldeles för bra självförtroende för mitt eget bästa. men såklart, så testar kylskåpet lindholm att kasta sig upp på armarna. men smart facet mig själv, glömmer att det viktigaste är att man har raka armar! man får inte ens ha liiiiiite böjt. men trots huvudet i golvet och ryggraden efter som drogs i hop som ett dragspel, så sitter jag här, nöjdare än vanligt. klicka på bilden på här tillvänster så ser ni mitt motto. jag står fast vid det även idag!

nu ska jag och nathalie snart gå ner och bråka om en plats i matkön som resten av jb. sen en timme engelska. sen ni! då ska jag till sjukhuset, man kan tro att jag bor där! jag har egentligen5 hem. hos min mamma, hos min pappa, hos mimmi, på sjukhuset och på härnösands busstation! jag hade 6, men när frida flyttade var jag tvungen att flytta ut. hahah. nä men ni fattar ju. för jag har hört att jag har världens smartaste läsare??!? inte sant? jo, men tillbaka till saken. jag ska ta bort ett födelsemärke på rygggen. ååh vad ont. jag har aldrig gjort nått sånt. men jag känner smärtan. jag vet vad ni tänker, "sluta lipa, du får ju bedövning", men då har jag en fråga till er, själva bedövnings sprutan känns väl lite?! vi får väl se. and den som lever får veta. men just det. mallan kommer nog med hissa och dissa lite senare. dont forget it!

Kommentarer
Postat av: jenny

Förlåt mimmi :(

2009-02-18 @ 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0