SATURDAY ALREADY????

inte för att låta negativ på nått vis eller så men jag är faktiskt lite besviken på melodifestivalen idag. eller jag borde kanske inte ha nått att säga till om då jag inte röstade. men äh vi stryker det. det var konstiga låtar som gick vidare. jag var beredd att rösta slut på mina mobilpengar, men det var ingen som jag ville slösa på så jag hoppade det. mallan älskade af ugglas låt. snälla snälla! hihihihi ellerhur??? mmh visst ;) 

jag ber er kolla på denna apsöta kille. sjunger som en gud gör han minsann också.  fanfanfan det funkade inte att kopiera länk. vad gör jag då?? jag återkommer imorgon med de. jag vet en låt som mallan älskar. ni får den på samma gång. blire ok??? brabrabrbabra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0