SICKEN JÄLA DAG ELLE

idag har det hänt hur mycket som helst! ska jag köra ett sånt här klassiskt inlägg om vad jag har gjort idag?
jaa men då kööör vi då!

jag började med att vakna, (ohhh jassså? gjorde jag) sprang till bussen. eller nä. just det här. det var här jag kände hur min dag kommer att bli. jag kom ju inte ner för backen på baksidan för att det var typ femton meter djup snö! så jag testade en annan väg. dock lite längre tid tog den men jag kom iväg. jag hann med bussen iallafall. tack gud! sen hade vi bild! yeahhh, hahahhaa, lyssna här dåå, jag fick vg på förraveckans bilduppgifter! dax att fira? ahhhni! sen gick vi tidigare till subban och köpte mackisar, sen satt vi oss på 609 som skulle ta oss till bergeforsens laxodling! mycket riktigt gjorde den det. efter lite letande så fann vi lars lax. sen följde ankan med mig hem till härnta city och vi drog och fixade ögonbrynen. fanfanfan vad ont det gjorde. men guuud så snygga vi blev dååå! haha, iallfalll så tänkte jag avsluta min dag med att simma och va med mimmsan. MEN vet ni vad? jag tänkte ta en powerhour innan. jo jag ställde alarm på 19:00 sen så somnade jag om till 20:25. dåååå ville jag döda mig själv. allra helst när jag vaknade med FEBER! huahuahuhuaa. sorg. ett klagomål till. engelskaprov imorgon... wish me luck. thanks!

ingen bild  för datorn damparrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0