SUNDAYYYYYYYYY DOING CLOSE TO NOTHING

 jag kom nyss hem från sundsvall, and the hospital, hälsat på mofaaaza, han mår inge vidare den karln inte. så jag vara där en tag, annars kan man sammanfatta så här: idag= söndag = döööööööd, så är det jämt för min del. även fast det var hellugnt igår, vi hade nämligen överraskningspartaj för friddden. superlyckat :D dock kunde jag inte skriva det här då jag vet att hon tittar in här då och då. brukar annars vilja  framförhållning här  imin blogg. hahaha , iallafall så från och med onsdag så ska mimmsan få ge ett tips, varje onsdag, om vad som helst mellan himmel och jord. dock får ni veta innan vad det handlar om, alltså inom vilken kategori. låter väl kul?!?!?! på onsdag är det ett hett träningstips för er som är intresserade!! nice va? yoooo brushan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0