TIPS TILL DIG SOM HAR TRÅKIGT

7 dagar och några timmar har gått sen vi hördes senast! hoppas ni haft en bra vecka och att ni har tränat mycke, en bra vecka har jag haft men nån träning hare inte blivit av. men åter till det jag borde skriva om, ett tips alltså. dagens ämne var inte speciellt svårt att komma på eftersom jag har ganska mycket tid över till att tänka då jag inte tränar....! med andra ord skulle jag behöva läsa listan jag skrivit här nedan. för idag ska jag tipsa om vad man kan göra om man har tråkigt: 
Man Kan....
.... göra en ny msn och bus-skriva till en ful kille att han är snygg
...tävla i att dricka mjölk och sedan ha prisutdelning mitt i stan där det är mycke folk
....busringa till en kändis och fråga chans och om han har lust att ses snart och snacka bröllop
....gå ut och mata fåglar som vill ha mat
.... ge ett falskt mynt till en tiggare och sedan gå därifrån innan han upptäcker att han blivit lurad

det är bara några av alla saker man kan göra när man har tråkigt och inte vill ha tråkigt längre.fast ibland är det ju skönt att ha tråkigt så då ska man inte göra någon av dessa saker för då kan man få sig ett skratt och det vore ju inte tråkigt! men om vi utgår från att ni vill ha en trevlig stund och inget av de som står här ovanför roar er speciellt mycket kanske ni borde börja fundera på om ni har någon humor kvar, eller om den försvann med tsunamin för 4 år sen! iallafall om det inte skulle falla i smaken kan man alltid vara med kompisar och göra normala saker som kolla runt på youtube eller leka med eld. 
Jag vill gärna ha lite önskemål om vad jag ska skriva om nästa vecka eller är det för mycke begärt?!?!?!
HAVE A GOOD NIGHT EVERYBODY 

Kommentarer
Postat av: Dennis

".... ge ett falskt mynt till en tiggare och sedan gå därifrån innan han upptäcker att han blivit lurad"





HAHAHAH! Det där gjorde min dag

2009-02-19 @ 04:05:36
URL: http://vilsnagiraffer.se
Postat av: jassen

...tävla i att dricka mjölk och sedan ha prisutdelning mitt i stan där det är mycke folk



det har vi ju gjort mimmi, när ska jag få min guldmedalj mitt i stan...........?

2009-02-19 @ 20:34:01
Postat av: mimmi

aldrig?

2009-02-21 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0