EN LITEN HÄLSNING

hej vänner
jag har haft ont i magen helahela eftermiddagen. antar att jag vart orolig. för vad? inget kommer hända. det hemskaste har redan inträffat. så det är nått i efterskott jag har fått. orolighet i form av magont i efterskott? det där lät sjukt. men det är sjukt. så det jämnar ut sig!

imorgon mina vänner händer det jätteroliga saker. mimmen följer med mig till skolan och blir snaggad. jag ska också sitta som offer till självaste gabriella. spännande! sen ska jag och mimmi checka efter tickets till i taket lyser stjärnorna. hela helgen kommer bli så bra! för det blir vad man gör det till !

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter toppen!! :D

2009-02-20 @ 10:58:42
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Postat av: Sara

mimms, jag tänker på dig!

2009-02-20 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0