VARNING FÖR FLUMMIGT INLÄGG, KOLLA PÅ KLOCKAN LIKSOM

amen halllå kompisar!!! längesen? näe, inte speciellt faktiskt. jag har pluggat, gjort om min powerpoint lite, eller ankan gjorde den först faktiskt. sen skrev jag lite mer på laxodlingsgrejset, sett andra avenyn. fy vad spännande. give me tisdag. nejmen, jag fyller år på tisdag och andra avven är på tisdag. LOVE tisdag. men iallafall så proppade jag i mig den där semlan, maja tvingade mig, lovarlovar. närå. ville bara ha en anledning till att jag smackade i mig TVÅ semlor idag. men gorre vare. och det är det som är huvudsaken!! sen att jag inte kan träna pågrund av penicillinälsklingen är ju en annan tvåa (femma lät så vanligt). förövrigt har jag en tablettkvar i den där asken, vad säger vi om det? wihoo! det som är allra bäst är att jag slipper dra upp den där lilla knarkpåsen mitt i matsalen och få alla blickar på mig när jag ska svälja det där pillret och att min mage kanske kan få återhämta sig efter chocken den fick när penicillinet började krascha hela bakteriefloran i magen. tack och bock säger jag och min mage till att dom där 10 dagarna gick någorlunda snabbt. jaha, det var lite klagosång. nu till ännu mer klagomål. jag ska nämligen dra upp naturkunskapen en sistasista gång. imorgon är det faktiskt redovisning. bara redovsning. eftersom vår lärare var gullig och flytta det andra provet. sånt där gillar jag. när dom anpassar sig och vågar bryta på schemat i nödfall. ja hursomhaver så ska det väl gå bra. kanske inte världens mest förberedda i världen. men om jag skulle vara det skulle det bli jobbigt, så jag anser att det är lika bra att sluta sträva efter det, lagomt är bäst. så jag gjorde saker som roade mig mer istället. typ.... tv;n, datorn, betapet och fikade. jag tyckte det var skönt. och tur det. eftersom det var jag som gjorde det!! ska vi återgå till nått positivt kanske? jo, jag nämnde att jag spelade betapet. det är skitroligt. mamma är tokig i det spelet så jag burkar möta henne ibland. sisådär en gång i månaden. men nu har det blitt oftare under dom här dagarna, fråga mig inte varför, för jag har inte en blekaste! iallafall så looosar jag jämtjämt mot henne.inte kul. idag så mötte jag daniel och martin. gissa vem som vann? nanananana :D :D :D. imorgon ska jag ju träffa dom där ni skulle klura ut vilka det var. emma sara frida, säger det er nått? det säger mig masssa. mallan kunde inte. sadface. men jag hinner träffa henne innan sportis ändå. så jag är rätt lugn och sansad ändå. tillskillnad mot igår. jag vet itne vad det var med mig. benen for åt alla håll, kunde inte sova för ajg var pigg som en mört. sen när jag vaknade däremot var jag död som en dödmask. jag kommer vara det imorgon med om jag inte slutar svamla. jag orkar inte läsa allt jag skrivit nu. men det gör väl inget. för ingen kommer väl ändå inte orka läsa ända hit. en grej till. eller nä. det kommer bli för långt. tare imorgon, promise. zzZZzz love from artillerigatan

 
emslipemsi and me då the brännboll was

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0