VINTERDAG

jag älskar att blogga när det har hänt mycket, eller något ut över det vanliga under dagen. som idag tillexempel. jag vet knappt vad jag ska börja att berätta för er. iallfall så hade vi friluftsdag idag. jag kan även meddela att jag var för ovanlighetens skull otroligt taggad för den här dagen. i vanliga fall brukar jag framkalla nån slags fejk-sjuka på de där dagarna. nejdå, jag brukar vara med. men inte så peppad. jag mötte upp emma och nathalie vid navet, gick till ica och köpte fika! mohaha, det rimmmar!! (ett fett +). tog bussen till slussen,(sidsjön) (men det rimmade inte). åkte tre livsfarliga åk på jennys mördarpulka sen fikade vi och 2 timmar senare stod vi väntade på bussen. sen går bussarna hem sååå bad sisådär mitt på dagen så jag och självaste gabriella vandrade på stan (dock såg vi ut som lodisar, kanske inget nytt iof. jajaja) och avgudade alla snygga vårkläder som har placerats i affärerna.ååhh, man blir ju nästan kär i dom. det var det det. eller rättare sagt: dä va dä dä!!! jag har iallafall hittat en favoritloka till, skogsbär! fast den är inte bättre än loka guava jordgubb. för den är liiiiite godare! pusss och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0