YES

det här suuuuger! mitt head är hälften vanlig form och andra halvan är fyrkantig. och det gör sviiiiiinont! ´det finns inget att göra åt det heller. sånt hatar jag. när man ska vänta på att det ska försvinna bara av sig själv! jaja, vem bryr sig. imorgon kanske det är borta, för då ska jag först äta på royal då peter fyller 40 och sen ska det bli melodifestivalmys med mallan och jocke. jag sitter och sneglar på let's dance, ett program som inte alls faller mig i smaken. så jag ska nog forsätta på min film jag såg. joooo, jag ser en film!!!!! kors i taket. men anledningen till att det inte blir så mycket film för min del kan jag förklara med att säga att jag inte har ro'n eller lugnet att sitta still i 2 timmar. näää, det finns annat man kan göra : ) haha, men det finns förståss undantag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0