ANNA UTMANADE MIG, SO LET'S GO

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

  1. jag kan prata sönder vem som helst.
  2. jag får väldigt lätt dåligt samvete.
  3. jag är världens nattmänniska, kan vara uppe hur länge som helst.
  4. jag skulle vilja ha en speciell talang.
  5. jag har alltid velat bo i stockholm eller göteborg.
  6. jag älskar att åka buss.
  7. jag har svårt att tycka illa om människor.
  8. jag har haft ont i magen i  över ett och ett halvt år fast nu är det nästan helt bra.

mallan, sara, frida, virran, ankan, eve,  jenny, ellanpellan, sen om nån annan är frivillig så är väl det bara bra !


göteeeeet för längesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0