EN DAG FYLLD AV TRÄNING

hejsan hopppsan karlsson!
träningsdag skulle jag vilja kalla denna tisdag mitt i januariii månad. jaa för först hade vi ju kung fu träning på idrotten. det var typ som karate eller nått. mer likt det än fotboll iallafall. det var väldigt ansträngande för min del. sen efter skolan så gick jag och gabriella till friskis och svettis och gymmade, snacka om hurtigt. ingen av oss kommer från sundsvall heller, så när vi skulle hitta dig vart det lite problemazzz. nacksta visste vi ju va det låg. men inte vart det där låg. vi hoppade av bussen a little bit tidigt, but we found the place till slut. och sitter jag här och har jätteont i min maaaaaage. INTE KUL. justdetjustdet! idag kan man ju se andra avven också. det ska jag göra. wihihhiie :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0